Прийшов час заміни опор двигуна,прийшли кортеко з виходом під вакуум,в мене ніяких трубок під нього немає,ніби й ніхто нічого не глушив крч відсутні вони.Тепер би й хотів дізнатися,чи на усіх N47 вони вакуумні чи є варіанти без вакуума,в мене вони обидві без штуцерів
І ще хотів би запитати спеців,якщо припустимо я кину на передок проставки в 30мм,задок сам підтягнеться на пневмі,чи треба якось калібрувати подушки програмно(в мене ф11)
Согласен,самому не очень такой подход нравится,ну а без проставок или выше профиля резины не обойтись,знаю ещё по е39,это почти каждый год покраска и ремонт бампера и маленькие подкрылки переднего бампера как расходный материал правда там у меня была S704 опция ещё ниже