[ E30/31 ] BMW E30 Тень Интеллигенции [Київ]

щось пригадую, в мене навіть було десь записано. десь була за нього розмова ндавно, не можу пригадати його нік
Санчо ) Десь і тут на форумі була його тема і на е30 форумі є. Ну і соцмережах звісно. Можу дати телефон, якщо треба.
 
Санчо ) Десь і тут на форумі була його тема і на е30 форумі є. Ну і соцмережах звісно. Можу дати телефон, якщо треба.
хотів би попросити номер) щось тут на форумі його не знайти)
 
Збірка_127. ЕТК_62_Контрольні прилади. Деталі комбінації приладів

Панелі приладів є двох виробників - VDO та Motometer. В обох випадках панелі є двох типів - до 86 року, та після 86 року. Відрізняються, в основному, SI-платою, шкалою "oilservice/inspection" та кодером.
До 86 року шкала має 5 зелених діодів, 1 жовтий та 3 червоних. Встановлюється механічний кодер для тахометра.
Після 86 року шкала має 5 зелених діодів, 1 жовтий та 1 червоний, також доданий символ "щорічного обслуговування" у вигляді годинника між написами "oilservice inspection". Встановлюється електронний кодер для тахометра.

Підрозділ
Деталі комбінації приладів
03.png


20240329-184429.jpg


Деталь №1 - панель приладів (62 11 1 372 221). У варіанті для "молодших" моделей з годинником скло та корпус має додатковий отвір для кнопки корегування стрілок годинника. В панелях з тахометром цей отвір відсутній.
Деталь №2 - накладка (62 11 1 368 8720. Декоративна пластикова рамка.
Деталь №3 - саморіз ST2,9X16 (07 11 9 902 423) - 2 шт. Для кріплення панелі приладів.
20240329-184450.jpg

Деталь №4 - саморіз ST2,9X9,5 (07 11 9 902 399) - 2 шт. та саморіз B2,9X23 (62 11 1 372 267) - 2 шт. Для кріплення рамки. Дуже ВАЖЛИВО! Не переплутати довгі саморізи із короткими! Довгі закручуються внизу по краях, а короткі - внизу по середині! Якщо по середині закрутити довші саморізи, то вони пошкодять доріжки на SI-платі. Нижче на фото це видно - хтось до мене їх вже переплутав! :)
20240329-184650.jpg

Деталь №5 - плата панелі приладів (62 11 1 372 255)
Деталь №6 - SI-плата ( 62 11 1 394 267). Буває і без шкали "oilservice/inspection", але я таких ніколи не зустрічав.
Деталь №7 - SI-плата (62 11 1 372 258)
20240329-184621.jpg

20240329-184643.jpg

Деталь №8, 9 - не використовується.
Деталь №10 - механічний кодер (62 11 1 377 668). Механічний кодер для тахометра. Відрізняється для 4 та 6-циліндрових моторів. Встановлюється із задньої сторони панелі приладів за тахометром.
20240330-200349.jpg

20240330-200518.jpg

20230714-185158.jpg

Деталь №11 - Електронний кодер для тахометра. Відрізняється для 4 та 6-циліндрових моторів. Також має відмінності і по різних моделях E30. Встановлюється з передньої сторони панелі приладів під тахометром.
Деталь №12, №13 - світлофільтри для контрольних ламп. Відрізняються в залежності від моделі чи комплектації машини.
Деталь №14 - світлофільтр контрольних ламп покажчиків поворотів та дальнього світла (62 11 1 372 253).
Деталь №15 - світловод контрольних ламп покажчиків поворотів та дальнього світла (62 11 1 372 247). Пластиковий кронштейн для ламп.
20240330-192026.jpg

Деталь №16 - світлофільтр контрольної лампи CHECK (62 11 1 377 674).
Деталь №17 - світловод контрольної лампи CHECK (62 11 1 372 266). Пластиковий кронштейн для лампи.
Деталь №18 - тяга для обнулення нижнього одометра.
Деталь №19 - не використовується.
Деталь №20 - кнопка (62 12 1 363 213). Для обнулення нижнього одометра.
Деталь №21 - кнопка для корегування стрілок годинника. В даному випадку не використовується.
Деталь №22 - патрон лампи (62 11 1 376 716) - 3 шт. Для ламп підсвітки та контрольної лампи зарядки акумулятора.
Деталь №23 - лампа 12V 3W (07 11 9 905 358) - 3 шт. Лампи підсвітки та контрольної лампи зарядки акумулятора. Важливо не встановлювати більш потужні лампи, інакше можуть по плавитись янтарні ковпачки-світлофільтри. До речі, вони не вказані в ETK.
Деталь №24 - лампа 12V 1.2W (62 11 1 368 299) - 11 шт. Лампи контрольних ламп.
20240329-184459.jpg

Деталь №25 - саморіз ST3,5X16 (07 11 9 907 783) - 9 шт. Для кріплення корпусу панелі приладів.
Деталь №26 - саморіз ST2,9X13 (07 11 9 906 706) - 8 шт. Для кріплення спідометра та тахометра до корпусу панелі приладів.
Деталь №27 - щиток (62 11 1 377 373). Корпус панелі приладів.
Деталь №28, №29 - не використовується.
Деталь №30 - корпус роз'єму (62 11 1 372 218). Додатковий зелений роз'єм.

Отже, моя панель приладів мала такий вигляд.
20240326-214038.jpg


Вона точно не від цієї машини, і судячи зі всього - зібрана з декількох панелей приладів. В корпусі є отвір для корегування стрілок годинника, але на склі отвору нема, так як встановлений тахометр. Корпус VDO , але всі прилади і плати Motometer. Корпус світло-сірого кольору. Я не впевнений, чи були такі варіанти, хоча на фото в інеті зустрічаються панелі приладів аналогічного кольору. Можливо корпус просто пофарбували. Але головне, що всі прилади працюють і зовнішній вигляд з таким кольором мені подобається! :)
Але ж де-що потрібно було виправити. Відполірував скло та ковпачки світлофільтрів підсвітки.
20240329-161837.jpg


Відновив ліве кріплення корпусу за допомогою "ремкомплекту" за допомогою 3D-друку.
20240329-185002.jpg


Тепер можна збирати панель приладів.
Встановлюємо світловоди підсвітки, які не вказані в ETK, світлофільти та світловоди контрольних ламп, SI-плату, тягу для обнулення нижнього одометра. В моєму випадку ще потрібно заклеїти отвір для кнопки коригування стрілок годинника, щоб він не світився :)
20240401-142722.jpg


Вставляємо світлофільтри контрольних ламп.
20240401-142856.jpg


Я додав ще декілька ламп - тому додав на світлофільтр і відповідні піктограми для них. Просто вирізав з іншого фільтра і наклеїв.
Тепер у мене є лампа CHECK ENGINE, як на машинах для США
20240402-210422.jpg


Та лампа R заднього ходу, хоча через накладання жовтого кольору на зелений вийшло трохи гірше...
20240402-210612.jpg


Також встановив опційну лампу покажчика поворотів причепа, але без фаркопа та без причепа, вона не буде світитись. :)

Далі прикручуємо до плати спідометр, встановлюємо ковпачки світлофільтів на лампи підсвітки, встановлюємо всі лампи.
20240402-204119.jpg


З іншого боку встановлюємо механічний кодер тахометра - так, щоб стрілка співпала зі стрілкою на корпусі.
20240330-200735.jpg


20240330-200805.jpg


Номер кодера видно через спеціальний отвір під шкалою тахометра. 10 - кодер для 6- циліндрового двигуна.
20240330-200848.jpg


Отвір в корпусі був заклеєний папером, я також його заклеїв стікером.
Встановлюємо додатковий зелений роз'єм для опцій, що використовують сигнал швидкості зі спідометра. Це може бути круїз-контроль, магнітола, телефон та АКПП з електронним управлінням. Також цей роз'єм використовується опцією для США - контроль лямбда-зонду (O2 sensor). Роз'єм просто вставляється в отвори в корпусі.
20240402-204814.jpg


Панель приладів має два основних роз'єми - білий та синій.
Жовтий роз'єм є на всіх панелях приладів, але використовується тільки при наявності цифрового годинника з термометром, або бортового комп'ютера. На "молодших" моделях в жовтий роз'єм може підключатись звичайний годинник, що є опцією при заміні годинника в панелі приладів на тахометр. На корпусі передбачені два затискачі для фіксації проводки до жовтого роз'єму.
Додатковий зелений роз'єм, при необхідності, може бути встановлений на будь-яку панель приладів.
20240402-204759.jpg


Отже, панель приладів зібрана і готова до установки.
20240402-204907.jpg


Підключаємо всі роз'єми, вставляємо додаткові лампи.
20240406-142222.jpg


Вставляємо панель приладів в торпеду та прикручуємо її кронштейни.
20240406-142935.jpg


Встановлюємо декоративну рамку та прикручуємо її. Ще раз нагадую - саме тут важливо не переплутати довгі та короткі саморізи! Крайні по боках панелі приладів - довгі, середні над рульовою колонкою - короткі! НЕ НАВПАКИ!!!
20240406-144507.jpg


Прикручуємо рамку зверху до торпеди двома короткими чорними саморізами, які не вказані вETK.
20240406-144551.jpg


Панель приладів підключена та встановлена.
20240406-145024.jpg


Перевіряємо - все працює.
20240406-152252.jpg


Після підключення світяться жовтий та три червоних діода, тому я зразу обнулив і шкалу "oilservice/inspection" - тепер світиться 5 зелених діодів, як і має бути.
Про те, як працює та обнуляється ця шкала я вже давно і детально писав, та й в інеті достатньо інформації, тому повторюватись не буду.
Далі про установку панелі бортової системи контролю.
 
Збірка_128. ЕТК_62_Контрольні прилади. Додаткові інформаційні прилади



Додаткові інформаційні прилади
04.png


20240301-215921.jpg


Деталь №1 - цифровий годинник. Буває в двох варіантах - з янтарним дисплеєм та чорними цифрами, або з чорним дисплеєм і янтарними цифрами. До 85 року в базовій комплектації ставився на машини з 6-циліндровими двигунами, або як опція на інші машини.
20240301-220028.jpg

Деталь №2 - стрілочний годинник (62 13 1 376 903). Після 85 року в базовій комплектації ставився на машини з 6-циліндровими двигунами, або як опція на інші машини. Мені друзі подарували його ось в такому "настільному" варіанті! ;)
20230624-112808.jpg

20230624-112826.jpg

Деталь №3 - гвинт M3X10 ( 07 11 9 907 6050 - 4 шт. Для кріплення рамки годинника.
Деталь №4 - накладка стрілочного годинника (62 13 1 376 904)
Деталь №5 - рамка кріплення годинника (62 13 1 380 009). Підходить для всіх типів годинників.
Деталь №6 - блок БСК (Activ Check Control). Буває в різних варіантах, з написами на різних мовах, та з різними додатковими лампами в залежності від комплектації машини, відповідно з різними номерами ETK. В моєму варіанті це топовий варіанn для ринку Японії з всіма додатковими лампами та з написами на англійській мові. На фото зверху. Нижній варіант для дизельних Е28.
20240301-220106.jpg

Деталь №7 - спрощений варіант для машин з 4-циліндровими двигунами, лише з додатковими лампами (63 31 1 376 895).
Деталь №8 - лампа 1,2W (62 11 1 368 299) - 2шт. Лампи підсвітки годинника та блоку БСК. При наявності додаткових ламп, їх кількість відповідно збільшується.
Деталь №9 - фіксуюча пружина (62 14 1 369 638) - 2 шт. Для кріплення блоку БСК.
Деталь №10 - скоба (62 14 1 373 174) - 1 шт. Для кріплення блоку БСК.
20240301-215954.jpg


Замість годинника у мене встановлений бортовий комп'ютер, тому деталі №1, 2, 4, 5 не використовуються.
Я вже раніше писав про бортову систему контролю (Activ Check Control), про її функції та проводку, тому зараз напишу лише про установку самого блоку ламп.
Встановлювався він на машини із 6-циліндровими двигунами, або в спрощеному варіанті на деякі моделі з 4-циліндровими двигунами, при наявності в них відповідних опцій.
Для фіксації блоку в потолочній панелі потрібно встановити в її пластиковий кронштейн деталі №9 та №10.
20240302-170133.jpg


20240302-171143.jpg


Після установки потолочної панелі, підключаємо блок до проводки та щільно вставляємо в панель.
20240406-145123.jpg


Поки що я встановив блок лише з однією додатковою лампою для подушки безпеки, але пізніше, коли всі додаткові функції будуть працювати, - встановлю топовий варіант на всі чотири додаткові лампи.

В цьому розділі залишився останній підрозділ:
Цифровий годинник з індикатором температури зовнішнього повітря
01.png


Раніше він був встановлений у мене, але я його замінив на бортовий комп'ютер - я про це вже писав. По сути це той же годинник, тільки з функцією нагадування кожну годину та вимірюваня температури. Датчик та гонг аналогічний тому, що і в бортовому компп'ютері.
Отже, на цьому з розділом контрольних приладів завершено.

Може колись я встановлю ще й додаткові прилади Zender чи Hartge, але не впевнений в цьому... ;)
 
Last edited:
Збірка_127. ЕТК_62_Контрольні прилади. Деталі комбінації приладів

Панелі приладів є двох виробників - VDO та Motometer. В обох випадках панелі є двох типів - до 86 року, та після 86 року. Відрізняються, в основному, SI-платою, шкалою "oilservice/inspection" та кодером.
До 86 року шкала має 5 зелених діодів, 1 жовтий та 3 червоних. Встановлюється механічний кодер для тахометра.
Після 86 року шкала має 5 зелених діодів, 1 жовтий та 1 червоний, також доданий символ "щорічного обслуговування" у вигляді годинника між написами "oilservice inspection". Встановлюється електронний кодер для тахометра.

Підрозділ
Деталі комбінації приладів
03.png


20240329-184429.jpg


Деталь №1 - панель приладів (62 11 1 372 221). У варіанті для "молодших" моделей з годинником скло та корпус має додатковий отвір для кнопки корегування стрілок годинника. В панелях з тахометром цей отвір відсутній.
Деталь №2 - накладка (62 11 1 368 8720. Декоративна пластикова рамка.
Деталь №3 - саморіз ST2,9X16 (07 11 9 902 423) - 2 шт. Для кріплення панелі приладів.
20240329-184450.jpg

Деталь №4 - саморіз ST2,9X9,5 (07 11 9 902 399) - 2 шт. та саморіз B2,9X23 (62 11 1 372 267) - 2 шт. Для кріплення рамки. Дуже ВАЖЛИВО! Не переплутати довгі саморізи із короткими! Довгі закручуються внизу по краях, а короткі - внизу по середині! Якщо по середині закрутити довші саморізи, то вони пошкодять доріжки на SI-платі. Нижче на фото це видно - хтось до мене їх вже переплутав! :)
20240329-184650.jpg

Деталь №5 - плата панелі приладів (62 11 1 372 255)
Деталь №6 - SI-плата ( 62 11 1 394 267). Буває і без шкали "oilservice/inspection", але я таких ніколи не зустрічав.
Деталь №7 - SI-плата (62 11 1 372 258)
20240329-184621.jpg

20240329-184643.jpg

Деталь №8, 9 - не використовується.
Деталь №10 - механічний кодер (62 11 1 377 668). Механічний кодер для тахометра. Відрізняється для 4 та 6-циліндрових моторів. Встановлюється із задньої сторони панелі приладів за тахометром.
20240330-200349.jpg

20240330-200518.jpg

20230714-185158.jpg

Деталь №11 - Електронний кодер для тахометра. Відрізняється для 4 та 6-циліндрових моторів. Також має відмінності і по різних моделях E30. Встановлюється з передньої сторони панелі приладів під тахометром.
Деталь №12, №13 - світлофільтри для контрольних ламп. Відрізняються в залежності від моделі чи комплектації машини.
Деталь №14 - світлофільтр контрольних ламп покажчиків поворотів та дальнього світла (62 11 1 372 253).
Деталь №15 - світловод контрольних ламп покажчиків поворотів та дальнього світла (62 11 1 372 247). Пластиковий кронштейн для ламп.
20240330-192026.jpg

Деталь №16 - світлофільтр контрольної лампи CHECK (62 11 1 377 674).
Деталь №17 - світловод контрольної лампи CHECK (62 11 1 372 266). Пластиковий кронштейн для лампи.
Деталь №18 - тяга для обнулення нижнього одометра.
Деталь №19 - не використовується.
Деталь №20 - кнопка (62 12 1 363 213). Для обнулення нижнього одометра.
Деталь №21 - кнопка для корегування стрілок годинника. В даному випадку не використовується.
Деталь №22 - патрон лампи (62 11 1 376 716) - 3 шт. Для ламп підсвітки та контрольної лампи зарядки акумулятора.
Деталь №23 - лампа 12V 3W (07 11 9 905 358) - 3 шт. Лампи підсвітки та контрольної лампи зарядки акумулятора. Важливо не встановлювати більш потужні лампи, інакше можуть по плавитись янтарні ковпачки-світлофільтри. До речі, вони не вказані в ETK.
Деталь №24 - лампа 12V 1.2W (62 11 1 368 299) - 11 шт. Лампи контрольних ламп.
20240329-184459.jpg

Деталь №25 - саморіз ST3,5X16 (07 11 9 907 783) - 9 шт. Для кріплення корпусу панелі приладів.
Деталь №26 - саморіз ST2,9X13 (07 11 9 906 706) - 8 шт. Для кріплення спідометра та тахометра до корпусу панелі приладів.
Деталь №27 - щиток (62 11 1 377 373). Корпус панелі приладів.
Деталь №28, №29 - не використовується.
Деталь №30 - корпус роз'єму (62 11 1 372 218). Додатковий зелений роз'єм.

Отже, моя панель приладів мала такий вигляд.
20240326-214038.jpg


Вона точно не від цієї машини, і судячи зі всього - зібрана з декількох панелей приладів. В корпусі є отвір для корегування стрілок годинника, але на склі отвору нема, так як встановлений тахометр. Корпус VDO , але всі прилади і плати Motometer. Корпус світло-сірого кольору. Я не впевнений, чи були такі варіанти, хоча на фото в інеті зустрічаються панелі приладів аналогічного кольору. Можливо корпус просто пофарбували. Але головне, що всі прилади працюють і зовнішній вигляд з таким кольором мені подобається! :)
Але ж де-що потрібно було виправити. Відполірував скло та ковпачки світлофільтрів підсвітки.
20240329-161837.jpg


Відновив ліве кріплення корпусу за допомогою "ремкомплекту" за допомогою 3D-друку.
20240329-185002.jpg


Тепер можна збирати панель приладів.
Встановлюємо світловоди підсвітки, які не вказані в ETK, світлофільти та світловоди контрольних ламп, SI-плату, тягу для обнулення нижнього одометра. В моєму випадку ще потрібно заклеїти отвір для кнопки коригування стрілок годинника, щоб він не світився :)
20240401-142722.jpg


Вставляємо світлофільтри контрольних ламп.
20240401-142856.jpg


Я додав ще декілька ламп - тому додав на світлофільтр і відповідні піктограми для них. Просто вирізав з іншого фільтра і наклеїв.
Тепер у мене є лампа CHECK ENGINE, як на машинах для США
20240402-210422.jpg


Та лампа R заднього ходу, хоча через накладання жовтого кольору на зелений вийшло трохи гірше...
20240402-210612.jpg


Також встановив опційну лампу покажчика поворотів причепа, але без фаркопа та без причепа, вона не буде світитись. :)

Далі прикручуємо до плати спідометр, встановлюємо ковпачки світлофільтів на лампи підсвітки, встановлюємо всі лампи.
20240402-204119.jpg


З іншого боку встановлюємо механічний кодер тахометра - так, щоб стрілка співпала зі стрілкою на корпусі.
20240330-200735.jpg


20240330-200805.jpg


Номер кодера видно через спеціальний отвір під шкалою тахометра. 10 - кодер для 6- циліндрового двигуна.
20240330-200848.jpg


Отвір в корпусі був заклеєний папером, я також його заклеїв стікером.
Встановлюємо додатковий зелений роз'єм для опцій, що використовують сигнал швидкості зі спідометра. Це може бути круїз-контроль, магнітола, телефон та АКПП з електронним управлінням. Також цей роз'єм використовується опцією для США - контроль лямбда-зонду (O2 sensor). Роз'єм просто вставляється в отвори в корпусі.
20240402-204814.jpg


Панель приладів має два основних роз'єми - білий та синій.
Жовтий роз'єм є на всіх панелях приладів, але використовується тільки при наявності цифрового годинника з термометром, або бортового комп'ютера. На "молодших" моделях в жовтий роз'єм може підключатись звичайний годинник, що є опцією при заміні годинника в панелі приладів на тахометр. На корпусі передбачені два затискачі для фіксації проводки до жовтого роз'єму.
Додатковий зелений роз'єм, при необхідності, може бути встановлений на будь-яку панель приладів.
20240402-204759.jpg


Отже, панель приладів зібрана і готова до установки.
20240402-204907.jpg


Підключаємо всі роз'єми, вставляємо додаткові лампи.
20240406-142222.jpg


Вставляємо панель приладів в торпеду та прикручуємо її кронштейни.
20240406-142935.jpg


Встановлюємо декоративну рамку та прикручуємо її. Ще раз нагадую - саме тут важливо не переплутати довгі та короткі саморізи! Крайні по боках панелі приладів - довгі, середні над рульовою колонкою - короткі! НЕ НАВПАКИ!!!
20240406-144507.jpg


Прикручуємо рамку зверху до торпеди двома короткими чорними саморізами, які не вказані вETK.
20240406-144551.jpg


Панель приладів підключена та встановлена.
20240406-145024.jpg


Перевіряємо - все працює.
20240406-152252.jpg


Після підключення світяться жовтий та три червоних діода, тому я зразу обнулив і шкалу "oilservice/inspection" - тепер світиться 5 зелених діодів, як і має бути.
Про те, як працює та обнуляється ця шкала я вже давно і детально писав, та й в інеті достатньо інформації, тому повторюватись не буду.
Далі про установку панелі бортової системи контролю.
Шикарно! От тільки кріплення верхні приборки німці чомусь не продумали: як правило їх завжди обламує ,коли дістаєш приборку, також через це проходив, і як на зло також одне обламалось, довелось "колхозити"😅
 
Збірка_129. ЕТК_65_Приладдя радіоприймача

Ледь не забув написати про одну штуку - касетницю.

Це останній підрозділ з розділу Аудіо, навігація, інформ. системи

Приладдя радіоприймача
12.png


20240421-181737.jpg


20240421-181837.jpg


Деталь №1 - блок для касет (65 14 9 056 554). Це спеціальна консоль важеля ручного гальма з вирізом для установки в нього касетниці C-box.
Деталь №2 - вставний блок для касети (65 11 1 375 261). Блок для однієї касети, з яких можна набирати блоки для різної кількості касет.
Деталь №3 - не використовується.
Деталь №4 - салфетка для чистки антени (65 12 9 056 514). Вже не доступна до замовлення. Може десь знайду потім...
Деталь №5 - картридж для 5 CD-дисків (65 12 9 061 583). Для CD-програвача. В моєму випадку не використовується.

Всі касетниці я купував випадково і назбирав цілу колекцію, всіх їх типів. Але всі вони були в досить поганому стані. Деякі, навіть з касетами. :)
20230619-210431.jpg


Повністю їх розбирав, мив, чистив.
20230619-212328.jpg


Головна проблема - ржаві пружини та зламані защьолки.
20230619-212337.jpg


20230622-200056.jpg


20230708-215132.jpg


З усіх склав тільки дві повністю в робочому стані.
20230708-222331.jpg


20230708-222546.jpg


Блоки збираються по три штуки та вставляються в пластикову рамку.
20230708-222507.jpg


Разом з рамкою блоки защьолкуються в отвір в консолі важеля ручного гальма.
В той час такі касетниці C-box встановлювались практично на всі марки і моделі автомобілів. Для кожної моделі була своя спеціальна рамка під різну кількість блоків для касет. Для E30 було три типи касетниць на шість блоків.
Самий ранній варіант - з білими кнопками.
20240421-180646.jpg


20240421-180710.jpg


Аналогічна касетниця, але з індикаторами заповнення касет. Кожен блок має "віконце". Пустий блок - біла мітка. При установці касети, мітка стає червоною. Потрібно десь знайти ще два не зламаних блока ;)
20240421-180825.jpg


20240421-180839.jpg


Мабуть після 85 року, а може після рестайлінгу почали встановлювати касетниці з чорними кнопками та з індикаторами заповнення касет.
20240421-180534.jpg


20240421-180603.jpg


Аналогічні касетниці встановлювалися і на E32, E34, E36, але там вони ще малу підсвітку індикаторів заповнення та рамку з кришкою. Я не впевнений чи встановлювались такі касетниці на E30, хоча на пізньому варіанті можливість підсвітки була передбачена. Але, при бажанні, це можна зробити, додавши лампу підсвітки.

Отже, я приміряв всі три типи касетниць, але встановлювати я їх не буду, так як у мене там вже встановлений телефон.
Але для ринку США був ще один варіант касетниць для такого випадку - в дверний карман. Але там трохи інша конструкція блоків - вертикальна.
s-l1600-4.jpg


Я бачив таку касетницю в продажу лише один раз, купити не встиг. Спробую зробити самостійно. Поки що купив "донорські" касетниці для експерименту.

Ранній варіант. Потрібно знайти ще два блоки.
20231101-214229.jpg


20231101-214307.jpg


Більш пізній варіант.
20231115-175448.jpg


20231115-175506.jpg


Я ще не вирішив над яким варіантом буду експериментувати, але головне, що обидва добре працюють, навіть без чистки та мийки.
20240421-181936.jpg


20240421-182005.jpg


Про результат напишу пізніше.
 
Збірка_130. ЕТК_03_Підлокітник передній

В продовження попереднього запису - напишу про передній підлокітник, який я також не буду встановлювати. :)

Це розділ ETK Дооснащення, аксесуари

Підлокітник передній
image.png


Деталь №1 - підлокітник передній (82 11 9 413 202). Це доволі зручна та корисна опція, але, на мій погляд, її реалізація в E30, м'яко кажучи, не вражає. Виробником передніх підлокітників для E30 була фірма HUSCO. В такому ракурсі підлокітник виглядає не погано (всі фото оригінального підлокітника з інету):
68e377d4.jpg


Але ж його кріплення, - то це ж просто жах! Схоже на якусь "кустарщину"...
003-40.jpg


Функціонал також зовсім не вражає. Підлокітник має висувні підстаканники, але судячи по відгукам власників, вони дуже не надійні та крихкі. При установці підлокітника, виключається можливість нормально користуватися поличкою на консолі, або касетними блоками. Про телефон то я взагалі вже мовчу.
is22.jpg


Жахливе наскрізне кріплення болтами до консолі. Як тут користуватися касетними блоками?
image.jpg


Не дивлячись на це, такий підлокітник є дуже раритетною штукою і має неадекватну ціну, як на мене! :) Мабуть це той випадок, коли свого часу він нікому не був потрібен, через спірний його функціонал, тому його майже не замовляли. За те тепер, - це раритет по космічній ціні! )
На мою думку, підлокітник від E34 - значно кращий варіант і по дизайну, і по функціоналу, і по кріпленню. Встановлюється замість касетного блоку.
IMAG1557.jpg


Але ж в мене там стоїть телефон. Тому я купив та встановив афтемаркет підлокітник для E30 від фірми KAMEI.
Почистив, обновив фарбу.
20240406-164355.jpg


Кріплення рами
20240406-164403.jpg


Кріплення подушки
20240406-164419.jpg


KAMEI
20240406-165513.jpg


Збираємо
20240406-165532.jpg


20240406-165601.jpg


Та встановлюємо.
20240422-202503.jpg


Зовнішній вигляд підлокітника KAMEI схожий на вигляд оригінального підлокітника HUSCO
20240506-162219.jpg


А по функціоналу він на багато краще. Підлокітник відкидний, і не заважає користуватися поличкою, або касетними блоками, або телефоном.
20240506-162238.jpg


Має додатковий ящик для дрібниць. Також має регулювання кута нахилу подушки та поздовжнє регулювання її положення.
20240506-162250.jpg


Кріплення не потребує свердління консолі. Рама підлокітника фіксується болтами, разом із передніми сидіннями. Кріплення жорстке та надійне. Крім цього, рама ще й служить "захистом" для задньої попільнички, яку часто задні пасажири ламають ногами, якщо їх троє :)
20240506-162356.jpg


Кріплення не заважає поздовжньому регулюванню сидінь.
20240506-162417.jpg


Отже, на мою думку, афтемаркет підлокітник KAMEI по всіх параметрах значно кращий, ніж оригінальний HUSCO. Єдине, що в ньому нема підстаканників. Але для мене це навіть краще - ніколи нікому не дозволяю щось їсти чи пити в своїй машині! :)


Заразом напишу ще про одну зручну дрібничку - сітка для речей. В ETK для E30 її чомусь нема, але вона є в списку оригінальних опцій для E30 - S414 Сітка на боці переднього пасажира.
Ніяких номерів на ній нема, сучасні такі сітки виглядають інакше, тому не можу стверджувати, що це оригінальна сітка саме для E30, але знята вона була з турінга E30.
20240406-165759.jpg


Кріплення саморізами через пластикові затискачі.
20240406-170233.jpg


Встановлюється на тунель КПП з боку пасажира. По розміру підходить ідеально.
20240506-162817.jpg


20240506-162846.jpg


Наступного разу напишу про передні сидіння.
 
запасаюсь попкорном) чекаю допис про сидіння))🍿🍿🍿
Камей підлокітник зачот)) дуже гарно
 
Back
Top